תרגום מעברית לאנגלית

אנו מספקים שירותי תרגום לאנגלית על ידי מתרגמים אקדמאיים ומקצועיים ממגוון שפות ובתחומים רבים: תרגום טכני לאנגלית, תרגום מסמכים רפואיים לאנגלית, תרגום משפטי מעברית לאנגלית, תרגום עסקי מעברית לאנגלית ועוד.

 

אנגלית היא בין שלוש השפות המדוברות ביותר בעולם. האנגלית משתמשת שפה שנייה ושפה רשמית במדינות רבות וקיבלה מעמד של שפה בינלאומית מובילה והיא השפה השלטת בתחומי העסקים, התקשורת והאינטרנט. באמצעות תרגום לאנגלית תוכל להגיע לקהל נרחב של לקוחות בכל העולם. מדינות בהן מדוברת השפה האנגלית: ארצות הברית, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, אירלנד ועוד.
אנו מעניקים שירותי תרגום שפות ועריכה מקצועיים ואיכותיים גם מעברית לאנגלית. תרגום זה יהפוך את הטקסט שלכם לידידותי ונוח יותר לקורא לאחר שהמתרגמים המקצועיים שלנו יטפלו בו. המתרגמים והעורכים שלנו פרוסים ברחבי העולם, חיים את השפות שהם מתרגמים ובקיאים בתחומי ההתמחות השונים. לכן, אתה הלקוח יכול להיות בטוח שהתוכן שלך תורגם לשפה בה מדבר קהל היעד שלך ומודע לכל הקשרי התרבות והגיאוגרפיה שלה.
בין מגוון השירותים שלנו: תרגום אתרים לאנגלית, תרגום תוכנה לאנגלית, תרגומים פיננסיים לאנגלית.
מתרגמי שפות בניב תרגומים העוסקים בתרגום מעברית לאנגלית הם מתרגמים אקדמאיים, מקצועיים ומנוסים. הם ילידי מדינה דוברת אנגלית (ארה"ב או בריטניה), ובעל ניסיון של שנים בתרגום לאנגלית בתחום הרלוונטי.

בעולם המערבי וגם באזורים רבים בכפר הגלובאלי שלנו, האנגלית הפכה לשפתה של התרבות הפופולארית כמו גם לשפת המדע והמחקר. השפה האנגלית היא אחת משלושת השפות המדוברות ביותר בעולם ובמדינות רבות משמשת כשפה שנייה וכשפה רשמית. אנגלית היא שפת האם של כ-370 מיליון דוברי שפה זאת ברחבי העולם, וכשפה שנייה היא מדוברת על ידי כ-600 מיליון אנשים נוספים. האנגלית מצויה בכל תחום ומקום, אולם במיוחד ובפרט בתחום העסקים האנגלית היא השלטת כמו גם בתחומי התקשורת והאינטרנט ונחשבת לשפה בינלאומית. תקצר היריעה מלהכיל את כל התחומים בהם שפה זו הפכה לשליטה ומובילה. בין הארצות דוברות השפה האנגלית כשפת אם ניתן למנות את בריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, אירלנד, סקוטלנד, וולס ועוד.

תרגום מעברית לאנגלית הנו שירות הכרחי בימים אלו הודות להיות השפה האנגלית דומיננטית בכל תחומי החיים שניתן לחשוב עליהם. האנגלית היא השפה שבעזרתה העולם כולו ואנחנו הישראלים בפרט מתנהלים בעולם המדע, בעולם ההייטק, המחשבים, האינטרנט האקדמיה ועוד. כתוצאה, קיים צורך משמעותי לקבלת שירותי תרגום מעברית לאנגלית של מסמכים ותכנים מסוגים שונים. בנוסף, עסקים ישראלים רבים מהווים כיום חלק מחברה בינלאומית גדולה יותר, ונזקקים לתרגום מעברית לאנגלית של מסמכים, תזכירים, מצגות ושאר טקסטים עסקיים המגיעים מחברת האם שלהם.

אז אם הכוונה לפרוץ ולהצליח בחו"ל, במיוחד בתחום ההייטק והסטרטאפים (שהרי אנו אומת הסטרטאפים), הרי שהשפה בה מתנהלים אל מול הלקוחות, חברות הענק, התאגידים, הלקוחות והספקים היא בראש ובראשונה– אנגלית. אנגלית היא שפת השווקים, הכלכלה, ההון והפיננסים. ההצלחה של החברה שלכם אותה ברצונכם לקדם ובאמצעותה לפרוץ, קשורה בקשר הדוק מאוד לשפה האנגלית, ולכן כל תרגום שיהיה עליכם לספק חייב להיות איכותי וברמה הגבוהה ביותר.  

זקוקים לתרגום מעברית לאנגלית?

בחברת ניב תרגומים בינלאומיים בע"מ אנו מעניקים שירותי תרגום שפות ועריכה מקצועיים ואיכותיים מעברית לאנגלית, זאת על ידי מתרגמים אקדמאיים ומקצועיים במגוון שפות ובתחומים רבים כגון: תרגום משפטי מעברית לאנגלית, תרגום טכני לאנגלית, תרגום מסמכים רפואיים לאנגלית, תרגום עסקי לאנגלית, תרגום שיווקי לאנגלית, תרגום כלכלי לאנגלית, תרגום פיננסי לאנגלית ועוד. המתרגמים והעורכים שלנו פרוסים ברחבי העולם, חיים את השפות שהם מתרגמים  ושהן שפת אימם, ובקיאים בתחומי ההתמחות השונים. כולם ילידי מדינה דוברת אנגלית (ארה”ב או בריטניה ברוב המקרים), ובעלי ניסיון של שנים בתרגום לאנגלית בתחום הרלוונטי. המתרגמים שלנו תמיד "יגדילו ראש" ולא יתמקדו אך ורק בשפה עצמה אלא גם בהקשרים הספציפיים הנדרשים. הם ינסו תמיד "להיכנס לראשו" של הלקוח כדי לרדת לשורש הבקשה לתרגום, ולהפיק את התוצר המוגמר שיקלע לטעמו של הלקוח.

אנו בחברת ניב תרגומים בינלאומיים בע"מ מתחייבים לעבוד עבורכם הלקוחות הנאמנים שלנו במהירות, במדויקות ובמקצועיות ולתרגם כל סוג תוכן שנקבל ברמה הגבוהה ביותר, בסטנדרטים המרביים ובמחירים נוחים וסבירים. נתרגם כל מסמך מקצועי שנידרש לו, החל מחוזים והסכמים, דרך מסמכים שיווקיים ועד מסמכים משפטיים וטכניים מורכבים.

ולמה דווקא לבחור בנו?

כי אנחנו חברת תרגומים של מקצוענים אמתיים. כי אכפת לנו מהלקוחות הנפלאים שלנו שמדי יום מצטרפים אליהם עוד ועוד לקוחות חדשים שיודעים להעריך מעבר למקצועיות ולאיכות התרגום את כל מה שמתלווה לכך– כמו למשל אכפתיות, אהבת השפה, תחושת מחויבות, הערכה ללקוח שבחר בנו כי הוא יכול היה לבחור אחרת, התייחסות אדיבה, תשומת לב גם בשעות לא שגרתיות ואף בסופי שבוע ובחגים. כי העולם אינו עוצר ומתאים את עצמו אלינו, אלא נהפוך הוא כי אנו עושים כל שנוכל להתאים את עצמנו אליו על מנת שההצלחה תהיה מושלמת. כל הצלחה של כל אחד מהלקוחות שלנו היא הצלחה אישית שלנו ולכן נעשה כל שביכולתנו לקדם הצלחה זאת. כי אנחנו מאמינים שיש לנו שליחות והיא לסייע ללקוחות הישראלים שלנו לפרוץ אל העולם, ומאידך ולקבל בזרועות פתוחות את כל מי שמעוניין בנו כאומה וכמדינה וכשותפים לעשייה עסקית. כי אנחנו מאמינים שזכותו של כל אדם להתפרנס בכבוד באשר הוא ללא כל הבדל במינו, גילו, מיקומו או גזעו. לכן אנו מעסיקים אזרחים ותיקים, נשים חד הוריות, תושבי הפריפריה והמרכז, עולים חדשים ותושבים ותיקים, וכל מי שמוכיח כי הוא מתרגם איכותי ומקצועי העונה על הדרישות הקפדניות שלנו לתרגום מושלם.

 

תרגום מעברית לאנגלית, תרגום לאנגלית בכל התחומים